Odpowiedzi

2009-12-08T16:23:24+01:00
Sejmu jest Bronisław Komorowski (Platforma Obywatelska)
senatu jest Bogdan Borusewicz (niezależny, wybrany do Senatu RP z list Platformy Obywatelskiej)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:26:47+01:00
Marszałek senatu- Bogdan Borusewicz ( Platformy Obywatelskiej)
Marszałek sejmu- Bronisław Komorowski (Platforma Obywatelska)

2009-12-08T16:27:37+01:00
Marszałek senatu Bogdan Borusewicz (senator niezrzeszony)
marszałek sejmu Bronisław Komorowski (poseł PO)