Odpowiedzi

2009-12-08T16:39:30+01:00
C) _|x+2y=9
+ |-x-3y=16
------------------
-y=25 / *(-1)
y=-25
y=-25
x +2y=9
y=-25
x + 2(-25)=9
y=-25
x=9+50
y=-25
x=59

d)-x+y=5
x+y=5
------------
2y=10/:2
y=5
y=5
-x=5-5
y=5
x=0 - równanie tożsamościowe

e) 2x-1.1y=0.7
0.5x+1.1y=4.3
-----------------
2,5x=5 /:2,5
x=2

x=2
-1,1y=0,7 -4
x=2
-1,1y=-3,3/:(-1,1)
x=2
y=3

f) x-2y=4
-x+3y=0
------------
y=4

y=4
x=4+8
y=4
x=12

musisz se tem te klamry powpisywać

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:38:45+01:00
X+2y=9
-x= 3y+16

3y+16+2y=9
3y+2y=9-16
5y=-7 /:5
y= - 7/5

x+2(-7/5)=9
x-15=9
x=24

b)
-x+y=5
x+y=5

-x=5-y
x+y=5

5-y+y=5
0=0
brak wyniku

2x-1.1y=0.7
0.5x +1.1y = 4.3

2x=0.7 + 1.1y /:2
0.5x+1.1y = 4.3

x= 7/20 + 11/100
0.5x+1.1y=4.3

0.5(7/20+11/100)+1.1y=4.3
7/30 +11/200+1.1y=4.3
...






1 1 1
2009-12-08T16:47:53+01:00
C) x + 2y = 9
-x - 3y = 16
--------------------
-y = 25
y = -25

x + 2y = 9
x + 2*(-25) = 9
x -50 = 9 x = 59
x = 9 + 50 y = -25
x = 59

d) -x+y=5
x+y=5
---------------------
2y = 10
y = 5

x + y = 5 x = 0
x + 5 = 5 y = 5
x = 0

e) 2x-1.1y=0.7
0.5x+1.1y=4.3
---------------------------
2,5x = 5
x = 2

2x - 1.1 y = 0.7
2*2 - 1.1 y = 0.7 x = 2
4 - 1.1 y = 0.7 y = 3
- 1.1 y = 0.7 - 4
-1.1 y = -3.3
y = 3

f) x-2y=4
-x+3y=0
-------------------
y = 4

x - 2y = 4 x = 12
x - 2 * 4 = 4 y = 4
x - 8 = 4
x = 4 + 8
x = 12

1 5 1