Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:30:31+01:00
Uporzadkuj :
a) rosnaco liczby:
-4,3 -7 1/5 4,2 -10 2/3 0 20 3/7 -45 10 1/3

-45;-10 2/3; -7 1/5; -4,3; 0; 4,2; 10 1/3; 20 3/7

b) malejąco liczby
18,1 -19 4 3/5 -5 12 1/2 -12 3/4 0 20

20; 18,1; 12/12; 4 3/5; 0; -5; -12 3/4; -19
2009-12-08T16:31:40+01:00
A) -45 -10 -7 -4,3 0 1/5 1/3 3/7 2/3 4,2 10 20
b) 20 18,1 12 4 3/4 1/2 3/5 0 -5 -12 -19