1. Pod względem budowy fizycznej dziewczyna staję się kobietą gdy:
2.W okresie dojrzewania dziewczyna zmienia się psychicznie gdy:
3.O rozwoju moralno-duchowym człowieka świadczy:
4.Dziewczęta w wieku dojrzewania mają najczęściej problemy z:
5.Chłopiec staję się mężczyzną pod względem budowy fizycznej gdy:
6.W okresie dojrzewania chłopiec zmienia się psychicznie ponieważ:
7. Chłopcy w wieku dojrzewania mają najczęściej problemy z:

Na te pytania proszę o odpowiedzi niewięcej niż 2-3 zdania na każdy punkt. Nie więcej! z góry dziękuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T15:45:19+01:00
1.jajniki dziewcząt zaczynają wytwarzać hormony,dzięki którym dojrzewają komórki jajowe.Pojawia się miesiączka,powiększają gruczoły mlekowe,rozrastają biodra,pojawia się owłosienie na wzgórzu łonowym i pod pachami,cienka skóra,wąskie ramiona,delikatne rysy twarzy.
2i6.W sferze psychicznej okres dojrzewania cechuje się znaczną pobudliwością emocjonalną.Występują na przemian okresy ogromnej radości i przygnębienia,co jest naturalną reakcją organizmu na przemiany w nim zachodzące.
4. Miesiączkowanie,ból rozrastających się gruczołów mlekowych
5.Mutacja(niski głos),wytwarzanie testosteronu,zmazy nocne inaczej populacja,grubsza skóra,wąskie biodra,szerokie ramiona,większa masa mięśni,owłosienie klatki piersiowej,skłonność do łysienia.
7.Zmazami nocnymi
15 2 15
2009-12-09T17:09:12+01:00
1. Pod względem budowy fizycznej dziewczyna staję się kobietą gdy: zacznie miesiączkować
2.W okresie dojrzewania dziewczyna zmienia się psychicznie gdy:
3.O rozwoju moralno-duchowym człowieka świadczy
: rozwój intelektualny
4.Dziewczęta w wieku dojrzewania mają najczęściej problemy z: no po prostu mają kompleksy tj. zmienia się sylwetka: nabrzmiewają piersi, przybywa centymetrów w okolicy bioder i pośladków
5.Chłopiec staję się mężczyzną pod względem budowy
fizycznej gdy: przechodzi mutacje
6.W okresie dojrzewania chłopiec zmienia się psychicznie ponieważ: ma wytryski
7. Chłopcy w wieku dojrzewania mają najczęściej problemy z: twarzą bo robi się niektórym trądzik młodzieńczy

chyba wszystko mam nadzieję, że pomogłam :)
3 3 3