Odpowiedzi

2009-12-08T16:26:04+01:00
No że wiara w która wierzymy ,jak jest bez uczynków to klapa a jak z uczynkami to bogu sie to podoba
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:26:55+01:00
Czyli że jak nie robisz dobrych uczynków i nie robisz złych uczynków to znaczy że twoja wiara jest martwa bo nie jesteś ani dobry ani zły i jesteś pomiędzy
2009-12-08T16:29:03+01:00
Wiara w której nie ma poświęceń nie jest wiarą, i aby wierzyć w Boga (zależy od religi) trzeba poświęcić się dla swojej religi.

Nie napisałeś ile ale mam nadzieję że wystarczy :)
1 5 1