Wojtek się przeziębił.Wieczorem miał temperaturę ciała 38,2°C , więc mam dała mu lekarstwo i rano czuł się już znacznie lepiej . O ile stopni obniżyła się temperatura ciała Wojtka , jeśli spadła do 36,8°C ???

Potrzebne na już !!!

3

Odpowiedzi

2009-09-03T18:36:53+02:00
38,2°C - 36,8°C = 1,4°C

ODP. Temperatura ciała Wojtka spadła o 1,4°C po podaniu lekarstwa.

Pozdrawiam,
matteushq;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T18:37:09+02:00
38,2-36,8=1,4
temperatura spadła o 1,4 stopnia :)
2009-09-03T18:37:52+02:00
38,2-36,8=1,4
Odp: Temperatura Wojtka spadła o 1,4 stopnia Celsjusza.