Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:46:54+01:00
Praca indywidualna
Zalety:
- posiadasz kontrolę nad tym co robisz
- sam decydujesz jak wygląda Twoja praca
- nie jesteś uzależniony od nikogo
Wady:
- za wszelkie niepowodzenia ponosisz Ty konsekwencje
- więcej czasu musisz poświęcić by wykonać wszystkie zadania
- nie masz się kogo poradzić czy podjąłeś słuszną decyzję

Praca grupowa
Zalety:
- więcej pomysłów
- mniejszy czas potrzebny na wykonanie czynności, zadania, gdyż występuje podział obowiązków
- ryzyko niepowodzenia podzielone jest pomiędzy wszystkich
Wady:
- trudno wybrać jest rozwiązanie jeśli jest duża ilość wariantów
- może dochodzić do konfliktów pomiędzy pracownikami oraz rywalizacji
- może występować zjawisko tzw. donosicielstwa, jednych na drugich, co może powodować złą atmosferę w pracy

Decyzja o wyborze pracy decyduje od ogólnych cech jakie posiada dana osoba. Wiadomo, że ktoś kto nie potrafi pracować zespołowo nie będzie chciał pracować w grupie.
3 5 3
2009-12-08T16:50:38+01:00
Praca indywidualna :
pracownik powinien miec odpowiednie kwalifikacje
pracownik sam sobie organizuje prace, czas i rodzaj wykonania
sam odpowiada za efekty pracy

Praca zespołowa:
połączenie wszystkich zawodów i specjalności
członkowie zespołu pełnią różną funkcje
zbiorowa odpowiedzialnośc

Zalety pracy indywidualnej :
udoskonalenie umiejętności
wykonuje pracę wg własnych upodobań i doświadczenia


Wady :
odpowiada sam za efekty swojej pracy, które nie zawsze są dobre
można liczyc tylko na siebie

Zalety pracy zespołowej:
każdy pomaga swojemu współpracownikowi
szybsze wykonywanie pracy


Wady :
nie zawsze każdy zgadza się z pomysłami innych
odpowiedzialnośc za reszte grupy

2 3 2