Odpowiedzi

2009-12-08T16:28:59+01:00
( 3 x+2 ) ² = 3(3x² + 5 )
9x²+12x+4=9x²+15
12x=15-4
12x=11
x=11/12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:31:13+01:00
( 3 x+2 )² = 3(3x² +5)
9x²+12x+4= 9x²+15
9x²+12x - 9x² =15-4
12x= 11 | :12
x = 11/12



11/12 - tzw pod kreską ułamkową
2009-12-08T16:43:14+01:00
(3x+2)^2=3(3x^2+5)
według mnie to układ sprzeczny 9x^2=9x^2+11
po przeniesieniu na druga stronę x się redukuje.