Odpowiedzi

2009-12-08T16:28:55+01:00
-Chętnie wracamy do ciepłego, miłego i przytulnego domu.
-Atmosferę w domu tworzą domownicy i całą rodzina.
-Atmosfera i relacje pomiędzy lokatorami
2009-12-08T16:31:38+01:00
-wraca sie do domu ktory pelny milosci
-atmosfere tworza mieszkancy (gl.dzieci)
-rodzicee

tez mielismy te pyt. tak odp. i mialam dobrzzee
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:37:25+01:00
1.Chętnie wraca się do domu gdzie panuje miła atmosfera.Ważne jest też to aby było zrozumienie,miłość i zgoda.
2.Atmosferę w domu tworzą sami domownicy.Jeżeli są do siebie pozytywnie nastawieni,nie kłócą się a szanują.
3.Dom jest bezpieczny kiedy przestrzegane są pewne normy.Musimy dzielić się obowiązkami.Każdy musi wiedzieć co do niego należy.Nie możemy stosować przemocy,unikać musimy wszelkiego rodzaju złych nawyków(alkohol,narkotyki itp.)