Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:34:14+01:00
LIczba karpi - 1/2 * 500 + 1/2+140 = 250+70 = 320
Liczba pstrągów - 500-320 = 180

3/4 * 320 = 240 - tyle karpi sprzedano
2/3 * 180 = 120 - tyle pstrągów sprzedano

120+240 = 360 - tyle ryb w ogóle sprzedano

500-360 = 140 - tyle ryb zostało sprzedawcy

3 4 3
2009-12-08T16:38:31+01:00
X+x+140=500
2x=500-140
2x=360
x=180

320- karpie
180- pstrągi
3/4 *320 = 960/4=240
2/3 *180 = 360/3=120
240+120=360
500-360=140

Odp. Hodowcy pozostało 140 ryb.
1 2 1