Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:31:18+01:00
Wyginięcie organizmów żywych
Skażenia Wody
Możliwość zatrucia/zakażenia
Groźne dla ludzi/zwierząt
Niszczenie roślin/rafy/ itp.

1 4 1
2009-12-08T16:31:29+01:00
Wydaje mi sie ze to niszczy ocean i roslinnosc tam a jak roslinnosc to i zwierzeta czyli cala flore i faune
1 3 1
2009-12-08T16:34:59+01:00
Wymieranie roślin i zwierząt, zanieczyszczenie wody, negatywne działanie na środowisko, powód zmieniającego się klimatu
1 3 1