BARDZO WAŻNE !!!!!!!!!
1. Jak nazywał się parafianin, którego poznał Jan Maria Vianney, szukając drogi do Ars?
2. Jaka jest pełna nazwa miejscowości, w której pracował św. Jan Maria Vianney?

WYBIERAM NAJLEPSZĄ!!!!!! PROSZĘ POMÓŻCIE/

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:34:06+01:00
2009-12-08T16:35:47+01:00
1.Parafianin nazywał się Antonio
2.Pełna nazwa Miasta to Ars-Sur-Formance
2009-12-08T17:11:31+01:00
1.To był chłopiec ANTONIO "Ty mi wskazałeś drogę do Ars,
a ja ci wskażę drogę do Nieba" a to są słowa Św JANA MARIA VIANNEYA. gdy chłopiec mu wskazał drogę .




2.Ars-en-Dembes