Odpowiedzi

2009-12-08T16:35:31+01:00
Dzika bestia : ktoś wściekły
obraz majestatu : śliczny obraz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:40:14+01:00
Dzika bestia - osoba łamiąca prawo i działająca na opak
obraz majestatu - obraza kogoś wielkiego
spuścić ogon - udawać niewinnego
dać komuś wolną rękę - dawać komuś trochę swobody i luzu
dać komuś wolną rękę - dawać komuś trochę swobody i luzu
2009-12-08T17:41:26+01:00
Dzika bestia- ktos groźny
obraza majestatu- obraza kogoś
spuścić ogon- nie odzywać sie,nie wtrącać sie w jakąś sprawe
dać komuś wolną ręke- niech kotos robi co chce
czuc się jak w domu- swobodnie,robic co sie chce



myślę ze pomogłam