Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:41:19+01:00
Karą Zbyszka było starcenie go. Krzyżacy zemścili się na Jurandzie porywając jego córkę. Uwięzili go gdy przybył po córkę, oślepili mu drugie oko, wyrwali mu język. Danusia zginęła
1 1 1
2009-12-08T17:08:05+01:00
1. Został skazany na karę śmierci. Kazano mu ściąg głowę.
2. Porwali jego córkę i jego samego, wrzucili do lochu, wyrwali mu język, odcięli mu rękę i wypalił mu oczy.
1 3 1