Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:39:28+01:00
Bezsilność to jego najgorsz cecha
ona czuje do niego wielką zawiść
on szybko popada w gniew
ona to jego sympatia
jego duma mnie uraża
tkliwość to jego najlepsz cecha

zamiast wyrazów ona on jego możesz powstawiać imiona
jakby coś było nie tak to pisz
pozdrawiam ;)
72 4 72
2009-12-08T16:41:16+01:00
1. Gdy powiedział mi coś niemiłego poczułam gniew.
2. Ponieważ nie przyjaźnię się z nim/nią poczułam zawiść.
3. Mama kazała mi się opiekować młodszym bratem, więc okażę mu troskliwość.
4. Poczułam gniew, kiedy się z nią/nim pokłóciłam/em.
5. Jest taki/a ładny/a że poczułam/em do niego/niej sympatię.
6. Jestem z siebie dumna/dumny.
15 3 15
2009-12-08T16:41:42+01:00
Dziś byłem bezsilny.
Wczoraj czułem gniew do siostry .
Moja kolezanke darze wielką sympatią .
Pani w szkole mnie pochwalila i dlatego poczulem wielka dume .
Byłem zdenerwowany i dlatego nietkliwy .
Wczoraj się zawiodłem na koledze .
13 3 13