Odpowiedzi

2009-12-08T16:39:00+01:00
A jakie to mają być życzenia?
Tu masz najbardziej potrzebne :

Zu deinem Geburtstag - w twoje urodziny
viele sonnige Tage im Leben - wiele słonecznych dni w miłości
wird 100 Jahre - 100 lat
Jeden Tag gesund sich fühlen, - każdego dnia bądź zdrów
2009-12-08T16:42:03+01:00
Zależy na co życzeń.
merry christmas - wesołych Świąt
good - dobrze

Herzlichen Glückwunsch! Für Euren gemeinsamen Lebensweg wünschen wir Euch alle Liebe und alles Glück dieser Welt. - gratulujemy życzymy wam wszystkiego co najlepsze

Die allerbesten Wünsche zur Hochzeit, viel Freude und Glück. - gratulacje i najlepsze zyczeniaw dniu slubu
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:32:53+01:00
Ales Gutes - wszystkiego najlepszego
100 Jahre ! - 100 lat
Frohes Weihnachtsfest - szczęśliwego Bożego Narodzenia
Schöne Geschenke - pięknych prezentów
Glück, Gesundheit, Wohlstand - szczęścia, zdrowia, pomyślności