Odpowiedzi

2009-12-08T16:39:45+01:00
Yy ..
Ponieważ , tak się już przyjęło ?
nie jestem pewna
  • Ita0
  • Rozwiązujący
2009-12-08T16:41:43+01:00
Ludzie myślą w taki sposób, ponieważ środki masowego przekazu narzucają swoje ideologie. Oglądając telewizję słyszymy zdanie innych ludzi; jeśli jest to opinia większości, wówczas często nieświadomie zaczynamy podzielać zdanie innych. Przykładem może być fakt, iż osoba, która się dobrze uczy oraz nosi okulary uznawana jest za kujona.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:42:58+01:00
Ludzie mają to do siebie, że wierzę we wszystko, co mówi druga osoba. Oczywiście są osoby na to odporne, ale mówimy teraz o ogólnej sytuacji. Są przyzwyczajeni do stereotypów jakie wykreowali inni ludzie i wierzą w to. Sami nie mają chęci zobaczyć jak jest naprawdę i wolą kierować się opinią jaka panuje w powszechnym świecie. Od małego zostaliśmy nauczeni, że np. lis kojarzy się z chytrością, a sowa z mądrością. Tak zostaliśmy wychowani i trudno nam odzwyczaić się od stereotypów jakie zostały 'przyczepione' danej postaci czy rzeczy. Moim zdaniem jest to postępowanie złe, ponieważ nie potrafimy w takiej sytuacji wygłaszać własnych poglądów, myśli, przekonań.