Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:38:04+01:00
Mała wilgotność powietrza powoduje szybkie ochładzanie się powietrza oraz ziemi.
1 5 1
2009-12-08T16:40:18+01:00
Sahara to pustynia, więc jest na niej bardzo mało wody. Ziemia pod wpływem promieni słonecznych szybko się nagrzewa, więc w dzień jest ciepło. Jedyny problem to taki, że ziemia równie szybko ciepło oddaje, więc przed zmrokiem jest już zimna, a z powodu braku wody i słońca nie ma kto jej ogrzać .