1.Jakie programy umożliwiają opracowanie tekstu? Wymień przykładowe nazwy tych programów.
2.Jakie są zalety komputerowego tworzenia tekstów?
3.Czy okno zapisu dokumentu w edytorze tekstu różni się od okna zapisu w edytorze graficznym? Jakie wspólne elementy można zauważyć?
4.Jak zostanie wyświetlone, które nie mieści sie miedzy marginesami w edytorze tekstu? Czy ,,ucieknie'' poza kartkę?
5.Jakie znaki nie są widoczne na wydruku?
6.Jak tworzy się akapit w edytorze tekstu?
7.Wyjaśnij różnicę miedzy wierszem, a akapitem w dokumencie tekstowym tworzonym za pomocą edytora tekstu.Czy akapit może być jednym wierszem?
8.Na czym polega formatowanie tekstu? Omów najważniejsze zasady ustalania parametrów formatowania tekstu.

2

Odpowiedzi

2009-12-08T17:31:06+01:00
1. notatnik, WordPad
2.W niektórych programach są że tak powiem wykrywacze błędów. Podkreślają wyrazy które napisane są niepoprawnie.
3. wydaję mi się że tak.
4.nie
5.jeśli o to pytasz to: małe i drobne
6.spacją lub strzałkami
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T20:51:46+01:00
1. Microsoft Oficce oraz WordPad
2. przejrzystość, poprawa oftografi
3. Tak, więcej opcji
4. zostanie przesunięte do nowej linii
5. Takich których twój system operacyjny nie ma zainstalowanych
6. Spacją
7.
8. Na zmienianiu wielkości, koloru czcionki. Pogrubianie, kursywa, podkreślanie.
11 3 11