Odpowiedzi

2009-12-08T16:46:13+01:00
Załoga Korsarza miała 30 ocób
Załoga Pirata miała 30 osób + 20% z 30 czyli 6. Cała załoga miała zatem 36 osób.
Załoga Szypera miała 30 osób - 10% z 30 czyli 3. Cała załoga liczyła 27 osób.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:46:32+01:00
X - ilość ludzi na statku Pirat
y - ilość ludzi na statku Szyper

x=30+30*20%=30+30*20/100=30+6=36
90%y to 36
y=36*100/90=400/10=40
Odp. 40 osób

/ - kreska ułamkowa

To dobry wynik sprawdź w odpowiedziach!!!
2009-12-08T16:48:13+01:00
Pirat - 20 % liczniejsza
załoga korsarza - 30 osób
załoga statku pirat - x
załoga statku korsarz - y
pirat o 20 % niz statek korsarz
czyli .
korsarz + 20 % z korsarza
korsarz = 30
szuper
S - 10 % z szupera
P = S - 10% z s
36 = 9 % razy s
36
i dziewięć dziesiątych s | 10
360 = 9s : 9
40 = S

czuli


szuper - 40
osób