Odpowiedzi

2009-12-08T16:45:54+01:00
Ponieważ Bóg do nas przemówił i wciąż przemawia , nawet jeśli go nie widzimy.
Jest najdoskonalszą osobą i świętą
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:48:17+01:00
Ponieważ to właśnie On nauczał ludzi, dawał im wskazówki na dobrą drogę życia. To przez Jezusa przemawiał sam Bóg. Jego słowa były święte i pouczające.
2009-12-08T18:16:10+01:00
Bo Pan Jezus głosił słowo boże na ziemi :)