Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:10:35+01:00




-Witaj sw. Franciszku.
-Witaj Aleksy.
Nie jest ci ciężko tak surowo przestrzegać postów? i biczować sie?
-Czasem jest cięzko jeżeli mam cięzkie grzechy to biczowanie boli, lecz jezeli nie to nie boli.
-U mnie jest podobnie.
-słyszałem ze ogarnia cię wszech miłość. CZy to prawda?
-tak.
To tak jak ja tez kocham trędowatych i cierpiacych bo przecież ludzie mnie tez za takiego postrzegają , wylewają na mnie swoje brudy, pluja na mnie i wyzywają mnie.
-tak racja jestesmy do siebie bardzo podobni, obaj jestesmy przecież bardzo pobożni.
-to prawda w koncu jesteśmy swiętymi.
-Zauważyłem ze duzo wiesz na mój temat.
-Tak, wiem bardzo dużo.
-A czy ty również unikasz sławy tak jak ja?
-oczywiscie że tak, bo przecież to nie jest mi do niczego potrzebne. Dla mnie naważniejsza jest modlitwa pokora, czystosć i przestrzeganie postów.
to tak jak dla mnie. Lecz ja bardzo cenię sobie miłość do tego co bóg stworzył.
-Żegnaj.
-Bywaj.




Według mnie św. Franciszek i św. aleksy są do siebie bardzo podobni, mają podobne zainteresowania. W przytoczonym tu dialogu jest to opisane. Obu ich ludzie uważają za trendowatych pluja na nich i wyzywają. są do siebie podobni pod względem czystosci i poboznosci.
Ok poprawiłem. Licze na najlepszą odpowidz.
1 5 1
2009-12-08T19:29:15+01:00
-dzien dobry
-dzien dobry
-pan jest tu nowy?
- nie tylko żyłem po drugiej stronie
-jaka jest pańska wiara ?
-katolicka
-to tak jak moja
-pan jest taki bardziej pobożniejszy?
-tak a pan ?
-tak.mów mi Franciszek
-a na mnie aleksy
-widzisz jestem bratem. musze pójść na modlitwę.
-to do jutra
-do jutra
jutro
-dzien dobry
-dzien dobry
-czy chciałbyś pójść sie modlić
-oczywiście
-to chodzmy
po paru godzinach
-może módlmy się codziennie
-dobrze
-dowidzenia
-dowidzenia
1 1 1