Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:49:52+01:00
Słowacja;
dużo basenów
gorące źródła
zabytki
góry

Praga:
zabytki
muzea


Źle ?
Napisz na prv =]
17 2 17
2009-12-08T16:51:14+01:00
2. Moim zdaniem Słowacja jest atrakcyjnym państwem ponieważ, niezwykle atrakcyjnym obiektem jest północne skłonie gór.
1. pałac arcybiskupi, kościół i klasztor św. Benedykta,pałac toskański,
13 3 13
2009-12-08T21:52:06+01:00
1.
Tańczący Dom
Wieża telewizyjna
Zegar Orloj
Rynek Starego Miasta (Staromětské Náměstí)
Ogrody Królewskie (Královská zahrada)
Zamek Praski
Most Karola
2. Atrakcje:
Karpaty
Tatry Wysokie
Tatry Zachodnie
Tatry Bielskie
Niżne Tatry
Wielka Fatra
Mała Fatra
Rudawy Słowackie
Bratysława


Mam nadziję, że choć trochę pomoglam ;-) ^^
11 4 11