Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:56:08+01:00
USUWANIE NIEWYMIERNOŚCI NO WIĘC
a
2 × √3 wynik √6
√3 × √3 wynik 3
b

3 × √2-√5 znak równości tutaj √6-√15
√2-√5 × √2-√5 znak równości -3 pomiędzy tym kreska ułamkowa

i mają być kreski ułamkowe ale nie chcą wyjść.
Trójkąt o tych bokach nie jest prostokątny wiem bo miałam takie zdanie i na 100% jest dobrze!
2009-12-08T17:09:33+01:00
2√3
------
3


b)
3
------------ =
√2 - √5

3√8
=------------ =
4 - 4√10

3√8
=------------ =
√10

3√80
=------------ =
10

7√5
=------------ =
10