Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:58:00+01:00
W każdy dzień
przed pracą amfa,
po pracy browna,
Chwalą mnie, jestem znany
Jak powszechna telewizja
Myślę, że sposób mam
Patrzę w przyszłość wirtualnie.
Lubię tych, tamtych też
Zachowuję równowagę.

No i co?
Spójrz na siebie powiedz, kim ty jesteś... (x2)

Mówię coś, wierzą mi,
Mam przyjemny wyraz twarzy.
Gdy coś chcę, biorę to.
Jestem dla nich bohaterem.
Prosisz mnie-ja mam gest
A ty dowód swej wdzięczności.
Zawsze wiem, czego chcesz,
Jak sprzedawca pięknych marzeń.

No i co?
Spójrz na siebie powiedz, kim ty jesteś... (x7)
2 1 2
2009-12-08T17:02:15+01:00
W każdy dzień
przed pracą amfa,
po pracy browna,
Chwalą mnie, jestem znany
Jak powszechna telewizja
Myślę, że sposób mam
Patrzę w przyszłość wirtualnie.
Lubię tych, tamtych też
Zachowuję równowagę.

No i co?
Spójrz na siebie powiedz, kim ty jesteś... (x2)

Mówię coś, wierzą mi,
Mam przyjemny wyraz twarzy.
Gdy coś chcę, biorę to.
Jestem dla nich bohaterem.
Prosisz mnie-ja mam gest
A ty dowód swej wdzięczności.
Zawsze wiem, czego chcesz,
Jak sprzedawca pięknych marzeń.

No i co?
Spójrz na siebie powiedz, kim ty jesteś... (x7)
Chyba to:)))))))))))))))))))))))))))))
2 3 2