Odpowiedzi

2009-12-08T16:50:15+01:00
Modląc się, pomagając innym, nie krzywdzić innych, być sprawiedliwym i wyrozumiałym, kochać Boga, bliźniego i siebie (miłość siebie)
8 4 8
2009-12-08T16:52:00+01:00
Człowiek może realizować współpracę z Bogiem dzięki:
- modlitwie,
- głoszeniu Słowa Bożego,
- głębieniu swojej wiedzy o danej religii,
- szukanie w świecie codziennym dobra które daje Bóg i dziękować mu za to poprzez swe dobre czyny.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:52:29+01:00
Człowiek może realizować współpracę z Bogiem poprzez:
-modlitwę,
-uczęszczanie na mszę św. w niedzielę,
-poprzez dobro, które czyni,
-przyjmowanie eucharystii,
-poprzez spowiedź szczerą,
-poprzez zrozumienie słowa Bożego i głoszenie go.
18 4 18