W miejsce (......) nie wstawiać nic to normalnie nazwa lokalizacji.
Jak najlepiej przetłumaczyć ten tekst:

Witajcie.
Dziś to ja będę was oprowadzał po tym pięknym mieście zwanym Wrocławiem.

Pierwsze z wielu ciekawych miejsc jakie zobaczycie to ......

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:52:45+01:00
Willkommen.
Heute werde ich leiten Sie diese schöne Stadt mit dem Namen Breslau.

Die erste von vielen interessanten Orten zu sehen ......
2009-12-08T16:53:25+01:00
Begrüßt sie.
Ich ich bin's heute werde sein euch er führte nach dieser schöner Stadt genanntes Breslau.

Erst mit viele neugierigen Plätzen welches wird das sehen ......