Odpowiedzi

2009-12-08T16:53:08+01:00
Wysokośc względna liczy się od podnóża góry, lub czegoś innego w zalezności co chce się zmierzyć.
bezwzględną liczy się od poziomu morza.
:)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T16:54:32+01:00
Wysokość bezwzględna jest to wysokość od poziomu morza do danego punktu, mierzymy ją w metrach nad poziomem morza

wysokość względna jest to odległość od danego punktu do innego punktu, mierzymy ją w metrach
5 4 5