Odpowiedzi

2009-12-08T17:15:34+01:00
W szkole nie można się wygłupiać,przeklinać,biegać,rozmawiać na lekcji i różne inne złe rzeczy

Na dyskotece można tańczyć a nie można biegać







In der Schule können, Sie nicht vernachlässigt werden, fluchen, laufen, sprechen über die Lehren und verschiedene andere schlimme Dinge

In der Disco können Sie tanzen und kann nicht ausgeführt werden
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:24:45+01:00
W szkole nie można robic:


- bić kolegów, kopać, popychać,
- kraść cudzej własności
- zastraszać, szantażować, wyłudzać pieniądze,
-śmiecić i niszczyć zieleni
- przeszkadzać nauczycielom w lekcji,
- ściągać i okłamywać nauczyciela,
- uciekać z lekcji,
- niszczyć książek wypożyczonych z biblioteki,
- niszczyć rzeczy swoich i innych
- niszczyć szkolnych gazetek
- wyśmiewać się z drugiej osoby,
- stosować przemocy
- wychodzić (bez opieki nauczyciela) poza teren szkoły w trakcie zajęć i przerw,
- przeklinać, używać brzydkich słów, wyzywać, palić papierosów, używać narkotyków, pić alkoholu.

Po niemiecku:

Die Schule kann nicht zu:

-Kollegen schlagen kick, push,
-Diebstahl Eigentum anderer Leute
-einzuschüchtern, zu belästigen, schmeicheln Geld
-Littering und zu zerstören grün
-Störungen bei Lehrern in Lektion
-herunterzuladen und zu lügen, um die Lehrer,
-davonlaufen Unterricht,
-zu zerstören, die Bücher aus der Bibliothek ausgeliehen,
-um ihre Dinge zu zerstören, und andere
-zerstören Schülerzeitungen
-Spott von anderen Menschen
-Gewalt anwenden
-Urlaub (ohne Sorge Lehrer), die außerhalb der Schule im Unterricht und Pausen
-schwören, schlechte Worte, Herausforderung, Rauchen, Drogen, Alkohol trinken.
21 4 21
2009-12-08T18:39:48+01:00
In der Schule können, rauchen Sie nicht und Sie können lernen. In der Disco können Sie tanzen, singen und man kann keine rauchen

W szkole nie można palić a można się uczyć . Na dyskotece można tańczyć i śpiewać a nie można palić
4 4 4