Odpowiedzi

2009-09-03T19:28:38+02:00
14⁸⁴ nie ma minusa, bo potęga jest parzysta
-52¹⁷ jest minus, bo potęga jest nieparzysta
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T19:31:23+02:00
(-14)⁸⁴=14⁸⁴-ponieważ gdy potęga jest parzysta to jak minus jest w nawiasie to się redukuję. Po prostu gdy jest liczba parzysta to ta liczba jest dodatnia
(-52)¹⁷=-52¹⁷-ponieważ gdy potęga jest nieparzysta piszę się minus, odwrotnie jak przykładzie powyżej
4 5 4