Odpowiedzi

2009-12-08T17:00:43+01:00
- Filozofia ( stoicyzm, epikureizm, sceptycyzm, cynizm)
- Literatura ( okresy: archaiczny, klasyczny, rzymski)
- Sztuka ( okresy: archaiczny, klasyczny, hellenistyczny, rzymski)
- Teatr
- Demokracja ateńska
45 4 45
2009-12-08T17:01:57+01:00
Osiągnięcia starożytnych Greków:
- teatr
- igrzyska olimpijskie

to te najważniejsze
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T21:10:29+01:00
Osiągnięcia starożytnych Greków :
-wydobycie surowców mineralnych ( kamień, m.in. marmur, srebro, rudy metali, glin) ;
- rzemioslo (tkaniny, naczynia, broń, ozdoby, łodzie i statki ) ;
- żegluga i handel
39 3 39