Odpowiedzi

2009-12-08T17:05:11+01:00
Ponieważ papkin jest postacią która mimo swojego wieku jest przezabawna, np podczas"oświadczyn" klarze.
śmieszni są również inni bohaterowie np konflikt Rejenta z Cześnikiem
Ogółem przecież zemsta jest z gatunku komedią
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:04:59+01:00
Poniewaz w utworze zawarty jest komizm:
postaci (smieszny bohater, jego wyglad, sposob bycia);
sytuacji (akcja pelen zabawnych sytuacji;
słowny (smieszny sposob wypowiedzi, gra slow, dwuznacznosc, zabawny sposob mowienia, omylki slowne).
2 3 2