Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T17:04:33+01:00
1.smutek - przejmujący, głęboki
2.rozczarowanie - gorzkie, bolesne
3.szczęście - niebiańskie, niezmącone
4.nadzieja - płonna, zwodnicza
18 4 18
2009-12-08T17:06:41+01:00
Płonna, zwodnicza nadzieja
głęboki, przejmujący smutek
gorzkie, bolesne rozczarowanie
niebiańskie, niezmącone szczęście
7 2 7
2009-12-08T17:07:57+01:00
1. głęboki, przejmujący smutek
2. bolesne, gorzkie rozczarowanie
3. niebiańskie, niezmącone szczęście
4. płonna, zwodnicza nadzieja

(;
6 1 6