Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:06:04+01:00
Długiej bo długi nie odmienia sie
oltarze bo oltarz nie odmienia sie
kłocili bo klotnia nie odmienia sie
poglady wyjatek chyba
sasiedzi bo sasiad nie odmnia sie
hipokryta przez samo h bo wyjatek
sprawdz w necie jeszcze
2009-12-08T17:07:49+01:00
Długiej u niewumienne
ołtarze rz niewymienne
kłócili ó niewymienne
hipokryta w cząstkach hipo piszemy h