Czym jest wypowiedzenie "W progach domu niewiasty chciwym patrzą okiem, nie mogąc się tak miłym nacieszyć widokiem" :
A.wypowiedzeniem podrzędnie złożonym z podrzędnym przydawkowym;
B.wypowiedzeniem podrzędnie złożonym z podrzędnym okolicznikowym celu;
C.wypowiedzeniem podrzędnie złożonym z podrzędnym okolicznikowym przyczyny;
D.wypowiedzeniem podrzędnie złożonym z imiesłowowym równoważnikiem zdania, zastępującym zdanie podrzędne okolicznikowe przyczyny,

3

Odpowiedzi

2009-09-03T20:21:25+02:00
D.wypowiedzeniem podrzędnie złożonym z imiesłowowym równoważnikiem zdania, zastępującym zdanie podrzędne okolicznikowe przyczyny,
2009-09-03T20:51:57+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-03T20:54:28+02:00
D.wypowiedzeniem podrzędnie złożonym z imiesłowowym równoważnikiem zdania, zastępującym zdanie podrzędne okolicznikowe przyczyny,