Odpowiedzi

2009-12-08T17:07:26+01:00
Http://www.mbkp.info/schola/adwentowe.html
Tu jest ich sporo :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:10:29+01:00
Pieśni adwentowe

1. Boże wieczny, Boże żywy
2. Czekam na Ciebie, dobry Boże.
3. Marana tha.
4. Niech się radują niebiosa i ziemia.
5. O przyjdź na świat
6. Archanioł Boży, Gabryjel.
7. Czekam na Ciebie, Jezu mój mały.
8. Niebiosa, rosę spuście nam z góry.
9. Spuście nam na ziemskie niwy.
10. Zdrowaś bądź Maryja.
2009-12-08T17:13:01+01:00
Alleluja, J. Zawitkowski

AO - Abba - Ojcze, H. Chamski

Ch0 - Chorał Opolski, H. Sobeczko

Ex - Exsultate Deo, G. Skop

PM - Panu memu śpiewać chcę, Z. Piasecki

S1 - Śpiewnik Siedleckiego, L. Świerczek .

S2 - Śpiewnik Siedleckiego, K. Mrowiec

SB - Śpiewajmy Bogu, F. Rączkowski

SL - Śpiewnik Liturgiczny, K. Mrowiec

SLt - Śpiewy liturgiczne, I. Pawlak,

jak bedzie potrzebny tekst ktorejs caly to napisz na pv