Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:07:25+01:00
Walor - w malarstwie jasność barwy, natężenie światła względnie cienia (ilość jasności i ciemności), jaka zawarta jest w tonie kolorystycznym.

Lawowanie — cieniowanie i nakładanie warstw koloru, często jednolitej barwy, za pomocą pędzla, piórka lub rapidografu

Laserunek – przezroczysta lub półprzezroczysta warstwa farby, zmieniająca ton lub barwę niższych warstw obrazu, zwłaszcza olejnego.

ocienia nie umiałam znaleźć xd
50 4 50
2009-12-08T17:08:37+01:00
Odcień jest to odmiana koloru, która różni się od niego intensywnością lub domieszką innego koloru.
Walor w malarstwie jasność barwy, natężenie światła względnie cienia, jaka zawarta jest w tonie kolorystycznym.
Lawowanie jes to cieniowanie i nakładanie warstw koloru, często jednolitej barwy, za pomocą pędzla, piórka lub rapidografu.
Laserunek to przezroczysta lub półprzezroczysta warstwa farby, zmieniająca ton lub barwę niższych warstw obrazu, zwłaszcza olejnego.
36 4 36