Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-08T17:06:58+01:00
Jednymi z glownych przyczyn ograniczajacych wzrost raf koralowych jest:
-zanieczyszczanie srodowiska wodnego
-statki plywajace w okolicach raf (jest to zabronione)
-klimat
-kwasne deszcze
-wyciek szkodliwych substancji dla srodowiska np.: smola ze statkow parowych
31 4 31
2009-12-08T17:08:40+01:00
Statki, pływające w okolicach raf(choć to zakazane)
Zanieczyszczenie środowiska wodnego.
Klimat.
Kwaśne deszcze.
Wyciek sub. szkodliwych dla środowska np. smoła z statków parowych..
23 3 23
2009-12-08T17:10:16+01:00
Zanieczyszczenie wody
niszczenie rafy przez ludzi
zabijanie zwierząt które tworzą rafę
rafa tworzy się na szelfie na którym są budowane platformy wiertnicza do wydobywania ropy i tam rafa też nie może się tworzyć
jakby coś było nie tak to pisz
pozdrawiam ;)
22 4 22