Odpowiedzi

2009-12-08T17:11:20+01:00
Najszczersze gratulacje kieruję w stronę Jasia Meli za zdobycie dwoch biegunó, że się odwżył na to zadanie i nie poddał siętylko dla tego, że jest kaleką. Dla wielu ludzi pokrzywdzonych przez los Jaś Mela może być przykładem, żeby nigdy się nie poddawać.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:13:34+01:00
W imieniu wszystkich nas tutaj zebranych chcielibyśmy Ci pogratulować drogi Jasiu Melo za to,że zdobyłeś dwa bieguny.Nic nie może być bardziej cudowniejszym momentem w życiu niż to co zrobiłeś.Chcielibyśmy też pogratulować Ci za twoją odwagę,skłonność do wyzwań i hart ducha.
7 3 7