Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:18:39+01:00
Wygląd : Duch był ciemny, miał niewidoczną twarz. Jego sylwetka była smukła, a głowę przykrywał gruby kaptur.
Celem wizyty było uświadomienie bohaterowi jak ważna powinna być dla niego rodzina i jej członkowie. Chciał mu pokazać jak ich traktuje, że nie powinien się odwracać od nich i od świata !
Duch pokazał mu jego śmierć, jak zginie. Bohater wystraszył się i prosił o to, a by już wrócić do domu.
Po paru dniach wizyty ducha u niego uświadomił sobie wszystko, że był złym człowiekiem i zaczął rozdawać słodycze dzieciom, oddał pieniądze tym, którym był dłużny, oraz poszedł w odwiedziny na Wigilię do swojej rodziny.
12 3 12
2009-12-08T17:29:19+01:00
Postać miała na sobie czarny płaszcz z wielkim kapturem, spod peleryny wystawała ręka. Duch w ogóle nie odzywał się do skąpca. Jego celem wizyty było nawrócenie Scrooga na dobrą drogę oraz pokazanie mu jego przyszłości aby rozbudzić w nim smutek i żal za wyrządzone krzywdy innym ludziom. Zjawa chciała także aby dowiedział się za kogo będą go uważali ludzie po jego śmierci.
7 4 7