Odpowiedzi

2009-12-08T17:14:04+01:00
Najintesywniejszy proces zachodzi w aparacie szparkowym
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T18:39:06+01:00
Najintensywniej zachodzi na spodniej skórce liścia, czyli tam, gdzie znajdują się aparaty szparkowe. Na spodniej stronie liścia jest ograniczony, ponieważ górna skórka pokryta jest kutykulą co ogranicza proces tranpiracji;)

Pozdrawiam,
matteushq;)
15 4 15