Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:20:00+01:00
1) │x-3│=2 = x=2+3 x=5
2) │5x-1│=9 = 5x=9+1=10 /5 x = 5

3) │3x-4│=5 3x=5+4 3x=9 /3 x=3
4) │1-2x│=3 2x=3+1 x=4


1) │x+5│=12
x=12 - 5 = 7 x=7


sory jak zle ale niewiedzialem tak do konca jak to zrobic
2009-12-08T17:29:13+01:00
1) x=1 v(lub) x=5

2) trezba podzielic wszystko przez 5
czyli |x-1/5|=9/5
x=-1 3/5 v x=2

3) dzielimy wszystko przez 3
czyli |x-4/3|=5/3
x=-1/3 v x=3

4)dzielimy przez 2
czyli |1/2-x|=3/2 czyli |x-1/2|=3/2
x=-1 v x=2

5)x=-17 v x=7


Odpowiedzi wyżej są złe ale dostały punkty hahah :D dobre