Jakiego człowieka w dzisiejszych czasach można nazwac rycerzem? Odwołaj się do własnych doświadczęń. Następnie ułóż kodeks współczesnego rycerza.

BŁAGAM O ODPOWIEDŹ! DAŁABYM WIĘCEJ PUNKTÓW ALE MIAŁAM TYLKO 12 PKT :(.
ZA ZROBIENIE ZADANIA ODPOWIEDŻ UZNAM ZA NAJLEPSZĄ!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:19:41+01:00
W dzisiejszym świecie, jest na prawdę niewiele osób, które można by nazwać rycerzami.
Byłaby to na pewno osoba męska, pragnąca dobra dla świata i pokazująca to swoim zachowaniem. Jest honorowy.

1. Chce dobra dla świata
2. Szanuje ludzi niezależnie od wyznania, płci czy koloru skóry
3. Walczy o dobro
4. Pomaga ludziom
5. Potrafi wyjść z najgorszej sytuacji zwycięsko, nie ponosząc zbyt dużych konsekwencji
6. Jest zawsze gotowy by pomóc
7. Jest honorowy i nie daje zniszczyć swej godności
28 4 28
2009-12-08T17:20:32+01:00
Kodeks Rycerski:

I. Wiernie służcie królowi i ojczyźnie.
II. Nie bądźcie zazdrośni i nie szkodźcie innym.
III. Bądźcie dzielni i szlachetni.
IV. Nikomu nie odmawiajcie pomocy
V. Szanujcie i uwielbiajcie swoje domy.
VI. Podróżujcie i przeżywajcie przygody rycerskie.
VII. Spotykajcie się co roku i opowiadajcie o tym, co przeżyliście

Nie na doświadczeniach, ale "Opowieści o Królu Arturze i rycerzach okrągłego stołu" byłyby najlepszym przykładem.
47 4 47