Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:17:45+01:00
Bursztyny powstały dzięki żywicy, która gromadziła się na podmokłych terenach, następnie utwardzała się w wodzie, a koryta rzeczne doprowadzały ją na inne tereny I oto cała historia
1 5 1
2009-12-08T17:19:09+01:00
Żywica z drzew zastygła i stwardniała przez wiele lat, i tak powstał bursztyn.


=)
2009-12-08T17:41:45+01:00
bursztyn powstał 40 milionów lat temu z wycieków żywicy sosny bursztynowej