Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:22:02+01:00
Np .
WEB , COMPUTER NETWORK
i nie wiem co jeszcze .. ;(
xd !
2009-12-08T17:22:56+01:00
E-mail ---> poczta elektroniczna, przekazywanie i wymiana informacji za pomocą komputera, połączonego w system z innymi komputerami: Dzięki specjalnym urządzeniom, zwanym modemami, informacje z komputera można przesyłać za pomocą linii telefonicznej, a więc zasięg e-mailu stał się nieograniczony.
ang. e-mail, skrót od: elektronic mail ‘poczta elektroniczna’