Potrzebuję na czwartek taki jakby plan wydarzeń z lektury "Zemsta".
napisalismy już 11 punktów..
to trzy ostatnie:

9. Nakłanianie murarzy do fałszywych zeznań przez Rejenta
10. Spotkanie Wacława z Rejentem - prośba o zgodę na slub z Klarą
11. Plany Rejenta w stosunku do syna - małżeństwo z Podstoliną.


coś tego typu by się przydało..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:27:52+01:00
10.Papkin wyznaje miłość Klarze.

11. Cześnik wyzywa rejenta na pojedynek.

12.Akt III

1. Pisanie pozwu sądowego - nakłanianie murarzy do nieprawdziwych zeznań.

2. Rejent namawia Wacława na ślub z Podstoliną.

3. Odwiedziny Papkina.

4. Nagłe pojawienie się Podstoliny.

5. Wyrzucenie Papkina z domu Rejenta.

Akt IV

1. Przygotowania Cześnika do pojedynku.

2. Wieści o zdradzie Podstoliny.

3. Obawy Papkina o własne życie.

4. Zemsta Cześnika.

5. Ślub Klary i Wacława.

6. Zgoda Cześnika i Rejenta.
2009-12-08T17:31:17+01:00
12. Odkrycie planów Rejenta.
13. Zemsta Cześnika.
14. Zgoda między sąsiadami.