Odpowiedzi

2009-12-09T12:54:34+01:00
Kto napisal ta ksiazke bo nie przypominam sobie takiej ksiazki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-09T16:18:43+01:00
Jules Verne stworzył postać bohatera, Dicka Sanda, z myślą o
własnym synu, który kończył własnie 15 lat.Dick, wychowanek
zakładu dobroczynnego, zawsze interesował sie żeglowaniem.Od
ósmego roku życia jako chłopiec okretowy odbywał rejsy po
morzach.Lubiany i ceniony przez wszystkich, miał duże
wiadomości z geografi i zoologii, doskonale pływał i
świetnie strzelał z pistoletu.Jest to ksiązka o
niewiarygodnych przygodach odważnego, młodego chłopca, który
zostawszy kopitanem potrafił obronić swoich przyjaciół przed
śmiertelnymi niebiezpieczeństwami.
Myślę, że jest to wspaniała książka dla dzieci i młodzież.
1 4 1