Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:31:13+01:00
Marzyć, myśleć o czymś
zmieniać temat, "zwalać" na kogoś innego
???
spojrzenie z nienawiścią, zimne, nieczułe
człowiek dobry dla innych, życzliwy
czas szybko mija, cos przemija

mam nadzieję, że poprawnie
(;
1 5 1
2009-12-08T17:34:47+01:00
1. Marzyć .
2. Zwalać na kogoś winę .
3. Zmyślać .
4. (potocznie się mówi , że : patrzy na mnie jakby miał mnie zabić . ) nie wiem jak to nazwać dokładnie :] może złe spojrzenie .. coś takiego :)
5. Być dobrym człowiekiem .
6. Czas szybko leci .

To jest na 100 % dobre bo sprawdzałam w słowniku :D