Odpowiedzi

2009-12-08T17:28:32+01:00
-Romowie
-Białorusini
-Ukraińczycy
-Niemcy


-Anglia
-Stany Zjednoczone
-Irlandia
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:28:41+01:00
Polacy najczesciej wedrują :
Usa
Irlandia
Białorus
Litwa
Ukraina

mniejszosci narodowe:
białorusini,
niemcy,
żydzi,
ormianie,
grecy i tatarzy
7 4 7
2009-12-08T17:30:34+01:00
MNIEJSZOŚCI NARODOWE W POLSCE
Niemcy, Białorusini, Ukraińcy, Łemkowie, Romowie, Litwini, Słowacy, Żydzi, Rosjanie, Ormianie, Grecy, Czesi, Tatarzy.

NAJCZĘSTSZE MIGRACJE
USA, Wielka Brytania, Irlandia, Islandia.
7 4 7