Odpowiedzi

2009-12-08T17:30:39+01:00
13 - 3 = 10
10 : 2 = 5 :) - cyfra dziesiatek
5 + 3 = 8 - cyfra jednosci :)

Ta liczba to 85:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-08T17:32:01+01:00
X-cyfra dziesiatek,,,y-cyfra jedności,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x+y=13,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x+3=y,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x+x+3=13,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,2x=13-3,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, x=5,,,,,,,,,y=x+3=5+3=8,,,,,,,,,,,,,,odp.ta liczba to 58
1 5 1